Sain "luvan" tilata itselleni äitienpäivälahjaksi Kasperiinasta ihania Tilda paperitarvikkeita ja minä tyttöhän tilasin!!!  Tilaan muuten taatusti toistekin,oli niin hyvää ja nopeaa palvelua,kiitoksia vain! Pallonauhat tupsahtivat sopivasti postilootaan tänään:ostin ne "Kirsikan korttipajasta",hänelle myös kaunis kiitos hyvästä ja supernopsasta palvelusta:)

Tänään piti sitten heti jo väkertää keskimmäisen huoneen oveen kyltti-väritoiveet tulivat suoraan tytöltä itseltään ja kirjainten piti ehdottomasti olla tuon väriset(minä olisin ehkä valinnut pinkkiä,niin erottuisikin..)

Pääasia,että kyltin saaja oli ikionnellinen tuotoksesta ja minulla oli niin mukavaa tätä tehdessä:)) Olen ihan myyty näihin tildakamppeisiin-olen aina ollut jotenkin fiksoitunut enkeleihin(mm.keräillyt niitä) ja sellaiseen naivistiseen tyyliin,joten nämä ovat minusta ällistyttävän ihania:)

1553505.jpg